<3

Det var fint att vakna bredvid Peter idag ♥
För idag har vi varit tillsammans i 4 år (!) och förlovade i 3 år ^-^jävlar vad tiden går, helt insane. Dock blir de inget firande, precis som vanligt :/ Lagade dock mat till hjärtat så han kunde ha med på jobbet iaf (: Mer än så blir de nog inte, i mys-väg... Lite tråkigt kan jag tycka men men..





Mamma & Mormor kommer hit om några timmar och hälsar på :) Sen åker vi till Peters hus för mormor vill se hur de ser ut, tror hon kommer älska det. Med tanke på när hon växte upp så bodde hon nära en sjö osv.. ^-^

Ikväll är det avslutning för badet ( är handikapps ledare i simning på torsdagar, FYI ) så det ska bli lite mys med julmust och pepparkakor. Och efter det är det troligt att de blir Arombastu med Angela, det är så galet skönt. Arombastu är en vanlig bastu fast man droppar ner några droppar med lukta gott ^^ förra veckan var det ex. tall, rosmarin och citron. Hjälper finfint mot förkylning! Och man känner sig så ren och fräsch + att man inte fryser när man går ut sen! Det borde alla prova.

Sen är det tillbaka till Vilshult och uggla i guess (:

Note to self; Alla hjärtans torsdag! ^^ Alltså mysdag! Och Criminal Minds :3
PLUS att världens finaste Anna har namnsdag idag och hennes päron firar bröllopsdag så grattis grattis! ♥ i miss you people alot!




fina Anna ♥






Kommentarer
Postat av: Anna

fett charmig bild, ibland är man så snygg! älskar iof bilden, ser sådär härligt dryg ut!!!!!!!!! herre gud va jag saknar sig sitter och kollar på shan typ 24/7 och saknar dig ännu mer och när jag kollar på johan glans bryter jag typ ihop!



jag saknar dig megajättelöjligtmycket!

2010-12-14 @ 01:02:01
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0