he told me I was beautiful and came into my bed

jag saknar insperation och ändå har jag all insperation i världen.
känns som om jag fasnat i mitt fotograferande, och de känns tungt :( och jag gillar inte det alls.

vill så mycket men de händer inte så mycket :( känner en massa men kan inte uttrycka det, sadly.

Jag blir så fascinerad av bilder med vackert ljus och bilder med de därlilla extra som gör att man antingen fasnar direkt eller gör så att man måste slänga ett extra öga på det. Jag vill kunna göra det, men jag får öva, öva & öva.

Borde även köra mer svart/vitt också, det löser vi :)

Överväger även att gå med i en fotoklubb, det hade kanske varit ngt för mig ^^


Dessvärre kan jag inte lägg upp ngn bild, då blogg.se inte vill sammarbeta med mig ikväll.

Förhoppningsvis kommer de lite insperation till mig i morgon och så ska det fotas!



Kommentarer
Postat av: Nina

Du får passa på att fota en massa nu ute i Vilshult :) kan tänka mig att det är fint vinterlandsskap där!



Kram

2010-12-08 @ 09:39:17
URL: http://justonepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0