So long my luckless romance

Goodbye my almost lover

Goodbye my hopeless dream

I'm trying not to think about you

Can't you just let me be.

So long my luckless romance

My back is turned on you

Should've known you'd bring me heartache

Almost lovers always do

 

A Fine Frenzy

 

 

Igår var jag på födelsedagskalas för Peters moster Anna och kusin Hampus :) 
Riktigt trevligt faktiskt, Anna fick en Celine Dion parfym och Hampus fick en hemma gjord Elvis tavla av mig :) En kväll med mycket sång och dans. Väldigt roligt, dock inte lika kul att gå hem genom 20cm snö, mörker och knastranade i skogen :/

 

Idag på schemat står det

  • Handla med Nicke - fylla på kylen eftersom han åker till Thailand i morgon.
  • Komma på ngt att äta och ordna det.
  • Angela kommer hit, göra oss i ordning.
  • Åka på inflyttingsfest hos Anna :) Dock kommer de kännas knas med tanke på att lägenheten hon flyttat in i är Peters gamla lgh (!)
Mja, troligtvis kommer jag blogga oftare och förhoppningsvis fota med de närmaste veckorna :D


Puss&Kram

 


Kommentarer
Postat av: Nina

jaaaa mer blogg åt folket! :D

och jag ska försöka skriva något annat än om bara hästhästhästhästhäst ;)

2010-12-05 @ 17:33:37
URL: http://justonepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0