These walls

Precis hemkommen ifrån Cornelias 20års fest :) Mycket trevligt folk där, tack för att jag fick komma! ♥
Så förbannat fint att träffa folk man inte sett på länge, åhunderbara människor!

Hm, kanske borde gå och lägga mig snart, hundarna lär väl väcka mig tidigt i morgon, men det återstår att se, på morgondagens ( eller ja idag ) schema står det STOOOOORSTÄDNING överst på listan, föska få ordning på allt osv.. sen göra mig i ordning och så, sen kan folket trilla in för fest ^__^

Btw, jag var i Kristianstad idag :D eller ja, eftersom klockan är efter tolv så blir det ju igår >___<
Inskaffade mig ovanligt lite saker men det räckte :)


Nahepp, borsta en tand och sova.


Natti på er Ü och om ni inte ser det så är den en smajlis och inte en bokstav xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0