Every morning

- Keb' Mo' ♥


Var på Harry Potter & dödsrelikerna igår, riktigt jävla bra!  :) Dock hade jag velat se den i 3D, den hade varit så awesome då!

Följde med min kära morfar till läkaren idag, vi skulle åka hemifrån 10:10 med färdtjänsten. 20 min senare dyker hon upp och då har jag ändå ringt och jagat dem. Ber hon om ursäkt? Nej! Lite hyfs hade inte skadat, kan man ju tycka! Sen var hon inte speciellt trevlig heller, så då blir man ju lite smått irriterad. Vi hade ändå beställt bilen tidigare eftersom han skulle vara där 11:10 men ta prover en halv timme innan, men vi hann dit i alla fall, och det var precis. Personalen på labbet var i alla fall urtrevliga :) sen var sköterska vi skulle till 10 minuter försenad, men hon bad om ursäkt :) sen när vi var färdiga så väntade vi på bilen hem, den var också 10 minuter försenad, han bad inte heller om ursäkt men han var i alla fall trevlig, så då kan jag gå med på att 10 minuter inte är så farligt.

ni vet när man vakar på morgonen och känner att allt kommer gå åt pipsvängen -.-'


happ, med  huvudvärk går jag bort till hampus och angela för en kvick pratstund sen till simhallen.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0