God Bless The Broken Road ~

underbart låt :>

igår åkte Peter och jag till Fam. Nilsson i Näsum, för att hjälpa dem lite i trädgården osv. Efter lite bråkande med gräsklippan så blev gräset klippt i alla fall :D Sen var det dags att ornda med maten, systerliten och jag hämtade kotletter på chraken och sen skalade jag en massa potatis ._. men gott blev de i alla fall! Sen göra sig i odning lite snabbt och kila iväg till Angela för att förfesta lite grann, sen bar det av till Granada. Där träffade vi en massa härliga människor :D Sjukt rolig kväll måste jag säga. Träffade min kusin Adam, och de är alltid lika trevligt att träffa honom, eftersom vi inte ses så ofta :/ any how, jag dansade (!) poientera, jag kan inte dansa! En helt främmande kille frågade om jag ville dansa, så jag dansade, och det var ju ganska trevligt. Men jag kan verkligen inte, och de fick jag så snällt höra av min gammla klasskompis som jag också dansade med senare. Träffade lite "nytt" folk också, ytterst trevligt!

Helt förträfflig kväll, måste jag säga. En av dem bästa på länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0