Monday Morning

Bara för att det är måndag idag! * tror jag *

Varit hos mormor och hjäplt till med veden idag, träffat min kära men udda kusin Michael ^-^ Ätit värsta goda blåbärspajen! Tränat lite och träffat Sofia.

En bra dag helt enkelt!

Favorit på TV idag; Top Model och säsongs start av CSI ♥
Kom och tänka på en photoshoot dem gjorde, kan det varit förra veckan?
Då det fick välja en sak och ha på sig och sedan fotograferas med den, ngt sånt kan jag tänka mig a tt fota, så sjukt snyggt om man  gör de rätt :D



så galet läckert, detta är  för övrigt en av mina favorit tjejer i Top Model, Raina :D
Dock vet jag redan vem som vinner osv men jag säger inget ^-^

I morgon så kommer Zara hit :D Och jag ska fota henne, vet inte hur än men det löser sig! :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0