torsdag

Det blev tyvärr inget fotande igår :( another day ^_^ ingen ny frilla heller, jag måste verkligen klippa mig! hjälp?
Idag, bär det av med frasse upp till angela för att kolla resor :> sen bad. 

Helgen är väl ganska fullspäckade den ja, i morgon, ska jag och ellinor till nordenbergsskolan ( vår gamla skola ) för att gratta en lärare som fyller år ^^ lördag, åka till fam, Nilsson i Näsum för att fixa och dona lite, middag där, och troligtvis utgång med Angela & Jeca till Granada. Och söndag är det dop för Max :3

 

Inskaffade mig denna i veckan ; garnier caffeine anti-darkcircles 2 in 1roll-on

 

Väldigt bra köp, måste jag säga! :) 
bild; google

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0