minä olen

TorsdagsMYS! Hela dagen har varit förträfflig.
Först spendera hela förmiddagen i simhallen och deras trevliga och hjälpsamma personal är ju bara för härliga!
Sen lunch med bästaste Zara, som bestod av en hel del skratt och glass :> onom. Årets första mjukglass.

Träffat  Karin & Angela idag med, och nu ikväll mys framför tv till Criminal Minds ♥

Måste tillägga att jag på Nordenbergsskolan igår, på Talangtävling. Jag lovar att jag förlängde mitt liv med några år, så mycket som jag skrattade. Jisses! :>



Nu ska jag lägga mig i sängen, och  glo på Criminal  MInds; Suspect Behavior.
Jag hoppas att värken i benet går över annars kan jag ju ha en lagom rolig natt fram för mig.
Hade varit bra och haft Barbie-docks ben, ni vet sånna man kan ta bort vid höften :P haha!


Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0