, runt om oss finns krafter vi aldrig känner









Sitter på praktiken, kladdade lite med några bilder :)

Jag behöver några foto objekt, temat är hälsa, så det är ju ganska så brett..
Vill gärna fota personer som tränar, får massage och  sover ( behöver inte nödvändigtvis sova men ja, u get the picture ) med mera... Så ifall du vill hjälpa mig så hojta till vetja! Ifall ni kommer på något kan nu ju ge mig ytterligare fler ideér :> det uppskattas..


Vad är hälsa för er?
Vad är välbefinande för er?




Note to self; Ring vårdcentralen - boka tid!


Well, helgen blir till att jag skippar malmö, fast jag verkligen vill! Men bättre att jag blir helt frisk så jag kan börja träna igen, det blir bäst så! :)





För övrigt är vädret finfint idag! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0