I WANNA BE A N INDIAN - CHRAA CHRAA INDIAN!

Okej, då kör vi..

Fredagen, vi åkte från kullamark vid 18.15 cirkus, framme i Ronneby så fick jag inte komma in, eftersom Pidden och resten av Street teamet skulle träffa bandet och vi som var plus 1 fick inte komma med. Så jag fick sitta ute och vänta -_-' det var kyligt så jag gick in i bowlinghallen brevid och tog en öl så länge. Efter ungefär 1,5 timme så gick jag bort och då fick jag komma in :D Då hörde jag det ljuvliga ljudet av soundcheck :> finfint! Då var det bara att vänta på Pidden, eftersom han satt inne och lyssnade. Efter tag kom han ut, vi fick våra stämplar och gick in i baren, och där satt vi väl till 22.30, och då hade vi hittat Freja, Gabriella &  och lite senasre trillade Nina och Zara in också :> vi hamnade i princip längst fram och där stannade vi banne mig också! Det var trångt, varmt och jävligt men ändå så förbannat underbar stämming, bandet är alltid lika härliga och underbara. Haha, men mitt i hela kalaset hittade vi en sko på golvet, typ size HUGE! :P Sen ett tu tre så känner jag en hand över ansiktet och sen ligger jag på golvet med 10 andra personer, jag får hjälp ut av Pidden och sen hjälper jag ngn annan och hon drog med sig ngt påväg upp också, så det funkade ju bra :> Sen att det var massa jobbiga, fulla och aggresiva människor var ju en helt annan sak, men ingenting kunde förstöra stämningen.


Det var en förbannat bra konsert, dock saknade jag Näktergalen, tror att han är pappaledig ( eftersom han och Veronica Maggio har fått en liten Bosse ) , och jag är inte säker på ifall det var ngn annan som saknades, men jaja... Men alltid lika härligt att gå på en Hoffmaestro konsert, finns egentligen inga ord som kan beskriva hur sjukt det är. Man måste uppleva det, så får du chansen att se dem, gör det! du kommer inte ångra dig.


Efter konserten, var det VATTEN som gällde. Sen skulle vi dra oss mot dörren, och där stod bandet och signerade grejer :D Så Pidden och jag gick dit och köpte oss en varsinn tröja, sen så stod Jens där ( sångaren ) han frågade om jag ville ha tröjan signerad, men jag tog ner kepsen istället och visade, han skrattade och signerade den :D På min keps står dte ju Slimi Jimi Bubby Boy - vilket är min FAVORITLÅT. Så signerade han med Jerry Hoff - Aka Slim Jim. åh! ♥ Och sen visade jag min fina Chraa fågel och jag fick svaret; fan va nice!  och världens största leende. - happy face -

Förhoppningsvis kan jag se dem i Malmö också :> det skulle vara awesomeness!



Måste tacka mina fina pojkvän som tog med mig på denna oförglömliga konserten! Jag älskar dig!

Och jag vill tacka människorna jag fick dela upplevelsen med! :*

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Tack, vad du är gullig :D

2011-04-06 @ 21:43:39
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0