Lovely Rain

Jag har varit kass på att uppdatera, och dels är det för att jag har jobbat en massa och inte hunnit mer är till och från jobbet typ ( känns det som i alla fall ) och en seg dator men nu ska det bli bättre.

Ska berätta om en rolig sak som hände den.. ehum.. 8:e Augusti.
Jag var på väg till jobbet och var inte direkt på det bästa humöret, men så kommer jag till vägen soom går till huvudingången till jobbet. Och där är VÄRSTA STORA vattenpölen! Såg en liten pojke som sprang fram och tillbaka igenom denna enorma vattenpöl och blev alldeles varm inombords, åh vad jag också vill! Frågade om jag fick fota medans han sprang och det fick jag. Pratade lite med hans trevliga mamma som frågade ifall hon skulle ta en bild medans jag sprang igenom vattenpölen, åh jag blev som ett barn på julafton! Mycket riktigt jag och hennes bedårande son sprang igenom vattenpölen och jag var så sjukt glad resten av dagen så det finns inte. Tackar dessa trevliga människor för den fina upplevelsen.

Nu kommer lite bilder :D



BIIIG ASS VATTEPÖL!



så söt!



haha! här är jag glad! :D



lite lagom blöt innan jobbet! nöjd till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0