Morgonpasset i P3

är efterlängtat! :)

Igår var min sista schemalagda dag! :D fast jag har lite extra turer, och det börjar idag, 16-20. Det känns bra. Den turen har jag måndag till fredag denna veckan. Hm, idag ska jag följa med sötaste Karin till Sölvesborg. Sen ska jag försöka hinna med Växtverket en sväng med och AF ( om jag har tur ) Och sedan jobba.

Ska för övrigt bli skönt att vara ledig i helgen :D På fredag fyller systerliten år, måste komma på fint till henne. Och sedan lördag är det kräfskiva ( jag som inte ens äter kräftor -_-' euhw )

Well, ska försöka hinna fotalite granna också, känns som jag har tappat stinget men det får det bli ändring på! :D




synd att jag inte har något vettigt att skriva om, sorgligt men det får det också bli ändring på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0