Like it's her birthday!

Myes, det är ju så. 22 år idag :)
Min födelsedag började i Åhus, var på kalas igårkväll hos Piddens Faster och hennes man Thomas, han fyllde 30 år igår, grattis! :) Och vi äter massa gott och sedan längre fram på kvällen ska vi börja sjunga massa låtar. Och jag sitter i soffan "hörnan" tillsammans med Pidden, Nicklas, Max och Daniel. När klockan slår 00:00 så får Max för sig att be om allas uppmärksamhet och säger att ; just nu, är det Meridianas födelsedag! Och då ställer alla sig upp och sjunger och spelar ja må hon leva, för mig :P Haha, en aningen pinsamt men ändå lite roligt! :) Ja, jisses!

Var hemma runt 01:00 tiden i natt, bums i säng! Mamma kommer in lite efter 08:00 på morgonen med frukost på sängen ^_^ tack snälla! Och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå, för jag ska träffa Pauliina i byn om några timmar (: Sen får vi se vad som händer resten av dagen :)

Hoppas alla har en förträfflig dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0