you say?

Åh, jag vet inte vad jag ska tycka.
Finns mycket att säga och samtidigt inget för jag blir nästan mållös när jag hör och läser sånt här.
Alla har rätt till en åsikt, men jag anser att om du inte kan vara trevlig eller säga något snäll så var tyst.
Jag kanske tänker för mycket på hur andra människor känner, för jag vill inte såra dem, jag finner inget som helst syfte i det. Man vet ju själv hur ont det gör att bli sårad, så varför skulle man vilja att någon annan mår dålig egentligen?

Och dem som sårar andra, vill antagligen inte själva bli sårade, så då är det enkalre att trycka ner någon annan.

När man skriver såhär;
Jag tycker personligen att jag ser sjukt bra ut. Snygga människor blir självklart
mycket bättre behandlade och mer ompysslade än fula typer. (De vackra kommer ju i första hand)

jag har svårt att tro att om du är snygg och beter dig som en påse skit, så blir du inte bättre behandlad än någon annan.

Och tycker även personen ifråga säger emot sig lite grann när denne skriver;
Jag är skitsnygg.
Alla som är söta och ser bra ut har aldrig någonsin sagt att jag är ful, förmodligen för att
de är bekväma i sig själva och inte har något önsketänkande. Därför kallar ni fula monster
mig ful, för att ni önskar att ni vore snyggare än jag!


Betyder inte det att när hon säger att hon inte tycker om fula människor osv, att hon inte är bekväm i sig själv och har ett önsketänkade om att se ut som någon annan? Och alla människor tycker olika :) så är det bara.
Fine, man tycker inte att alla människor i hela världen är fula, men jag anser att alla människor är fina på sitt sätt.


Dock kan jag ju säga att det personen gör funkar ju, att provocera folk.
Denne person har nog ganska mycket hat inom sig, som personen måste göra sig av med på något sätt och jag tror att det här är ett sätt för den att uttrycka sig på. Sorgligt nog.


Och jag säger inte att personen i fråga är ful, för det tycker jag faktiskt inte
Men eftersom personligheten är liknelse med en påse skit så drar det ner en hel del.

För personligen tycker jag det är lättare att tycka om folk som är snälla ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag håller helt med dig. Även om det hon säger stämmer till en viss del. Folk som ser bra ut, blir oftast bättre bemötta och kanske får mer än andra. Men är dom fula inombords, blir dom automatiskt fula utvändigt också.

2011-12-29 @ 14:27:06
URL: http://mollysssmith.blogspot.com
Postat av: Palle

oattraktiv med en sådan dryg och taskig attityd. Även om man kanske är vackrast i världen, blir man direkt äckligt ful när man beter sig så!

2011-12-31 @ 16:03:59
URL: http://roaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0