Finfredag

som Pidden skulle  säga! ^_^

Ja, jag hade hela helgen planerad,  men nu så blev det en hel omvändning.
Ska jobba två, kanske tre nätter i rad nu :) Känns faktiskt ganska skönt, äntligen lite jobb.
Blev lite chockad, men glad framför allt!


Annars så skulle helgen bestått av kalas ikväll för Nikke och lördagen så skulle vi fira  Maarit som fyllde år i veckan, så  jag,  mamma skulle ut  med henne och hennes dotter johanna och lite annat folk.  Men hoppas de har jätte roligt! :)

Ja,  mamma fyller 46 år idag btw! :D Grattis ♥
Blir  dock inte så mkt firande eftersom jag får slänga  mig i sängen och sova lite :)
Men bjuder i alla fall mami  på lunch, misusoppa & sushi ^_^ NOM NOM!


Okays, vi hörs kanske senare! Wish me luck!




kan ju smyga in det att jag hade sett fram emot en helg med älsklingen men jag får träffa han i några  minuter i alla fall när han är så snäll och ska köra mig till jobbet ikväll. Jag älskar dig!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh va gott med sushi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

är bilderna från när du va hos mig?!?! :O

2011-02-04 @ 18:02:42
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0