Fotografering

Jag börjar fundera på ifall man ska försöka sig på att fota analogt.
Har en analog kamera hemma, men det hade varit fint med en analog systemkamera :)
Roligast hade ju varit om man hade kunnat framkalla bilderna själv också men, vet ingen som har utrustningen för det. Skolan hade de innan och jag provade en gång, men kemikalierna var för gamla så de blev inget bra...
Nej men analog ska jag banne mig prova med, och dubbel exponering med ^^ se om jag lyckas.

Åh, det är en dyr hobby man har..
Jag skulle behöva en del grejer till min nuvarande kamera..

18-55 mm objektv
en rengörning av kameran
gråfilter 52 mm
UVfilter 52 mm
extern blixt
batterigrepp

Det är väl det jag kommer på nu så där på rak arm..
Reflexskärm är iaf beställt ^___^ happiface.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0