Let the rain wash away the pain of yesterday

Färgade som sagt håret, inte för att bilderna blev så bra, får ta bättre en annan dag men jag hade i alla fall en snyggdag igår  :> så jag bjuder på bilder på det.






Man ser lite i alla fall, det får duga så länge.

Gårdagen; P kom hit, efter en stund började vi laga tacos, som blev nom nom! La oss i soffan och slöade lite, Angela kom på besök, köpa godis ( som vi faktiskt inte åt sen iaf ) åka och hälsa på familjern Berggren/Blomqvist, fick chockladbollar och det var massa gott, fast jag åt nog några för många.
Efter vi varit hos familjen BB ett tag åkte vi till Sambosarna Biske/Sabo, fast det var bara den ena delen av duon hemma, Nina och Vidén var också där, så vi tittade på Svampbob filmen medans Zaras lillebror hade festligheter i källaren. Jisses, låter vi sådär när vi festar?  Haha, åkte hem och myste med P, innan han skulle åka hem :( Sen blev det till att underhålla A lite granna ^_^ sen hem och soova.


Så såg min lördag ut, det funderas över festligheter nästa helg, det hade varit fint. Men vi får se vad som händer och fötter.


Kommentarer
Postat av: åsamariaandersson

Vem är den snygga kvinnan på Bilden? Vavavava?!?!

2011-03-05 @ 12:35:11
URL: http://ausaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0