Owl

Träffade Nina idag :>
Det fick bli en fika på liljas, handla och sen en sväng till Maxi/Lindex.
Där jag hittade världens finaste ring ♥



Lindex - 49:90kr finns i silver och guld.
Tack för en fin dag Ninan! ♥


Förresten så gick fotograferingen oerhört bra igår,  det blåste lite men det var bara till vår fördel, dock frös stackars Carro lite men hon var superduktig! Och jag är så glad och tacksam för att just jag fick för eviga detta! Jag ska sätta mig i helgen och redigera bilderna så ni kanske får se lite sen,  måste fråga Carro först :)
Jimmy, hennes fästman var inte riktigt lika medgörlig men allt gick kalasbra! Är nöjd, och de verkar C & J också vara!


Kommentarer
Postat av: Julia

snygg ring!

2011-02-11 @ 21:56:55
URL: http://freezeamoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0