Royal Republic

TOMMY GUN, åh jag blir så vansinnigt dans-sugen av denna låt!
Gillade inte låt speciellt mycket innan men nu så ... dans dans dans!

Och det klart man ska vara dans och party sugen när man inte har pengar :( oh crap!
batman drunk hade varit fint, haha! Nej men, jag behöver inte dricka för att dansa.

Och sen för övrigt är jag helt såld på Gorillismen - Dramadrottning ( Iggy Remake )
Så förbannat bra, lyssna på tuben ^_^ Tack Petter-Nicklas för tipset! :D



Åh, tanken slog mig att jag saknar att vara uppe till klockan fyra på morgon och bara sitta och prata och vara tillsammans ♥ det var en stund sen. Påtal om ingenting..

Nehej, komma på vad jag ska hitta på ikväll, hemma själv i helgen och P ska spela innebandy 18:00 - 01.00 ikväll så vi ses inte..

Well... nu ska jag väl bosätta mig på weheartit.com :]



Bild; weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Anna

batman drunk? I would never be drunk hahaha, eller oh, fel batman jag är alltid full! :P

2011-02-26 @ 08:58:51
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0