Ü

För första gången på länge, känns det som om jag har en ganska vanliga och alldaglig hårfärg :o
Men det känns okey, faktiskt! Frågan är bara hur länge jag orkar med det, innan jag färgar det rött igen :P


Träningen denna veckan har gått bra :D Sista passet denna veckan var i morse, men vi kör ett extra pass ikväll igen.. Gött! Dock blir jag ganska trött och slö, men det är galet skönt att simma..
Igår kväll var Mathilda med, Karins vän. Jätte söt och trevlig tjej ^-^


Åh, newflash! Eller ja, whatever. Har utökat min lilla foto familj med en ; Reflexskärm ^___^ så nu vill jag bara fota, måste bara ha någon som ställer upp..


Well, hårfärgen får ni kanske se snart om jag får till en bra bild :P

Pusshejs så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0