<3

Ni vet den här nykära känslan? När det pirrar i hela kroppen, när man lever på kärleken och när hjärtat ler.
Den är förbannat underskattad måste jag säga. Jag saknar det ibland faktsikt.

Jag saknar att få söta sms som man går och ler åt hela dagen och så att man blir varm i hela kroppen, jag saknar att hålla i handen.
Att bara få ligga bredvid den man älskar och helt enkelt mysa. En godnatt puss. Komplimanger. Impuls kramar och pussar. Att somna i varandras armar ♥ att bara höra "jag älskar dig" är underbart.
Något så enkelt som att skratta tillsammans!



Tja, ngt sånt.
Det är värt så mycket mer..



Dock tycker jag det är lite drygt när par sitter och klänger och hänger på varandra jämt och ständigt och inte kan låta bli varandra.
Visst det är sött till en början men sen är de bara blah...




bild från; weheartit.com

som jag för övrigt är lite små besatt av :>



Ta aldrig varandra för givet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0