Everything you touch ain't gold!

Nyår var relativt ... mja.. sådär kan vi väl säga.
Arg så in i satans blev jag, men med all rätt i världen måste jag säga.
Folk som druckit för mycket och som ska leka med raketer är INGEN bra kombo.
Gamla gubbar som blir hormonstinna tonåringar igen, aghw! Skjuter rakter på ALLA håll och kanter, och så fastnar raketen i en av deras barn/barnbarn och det smäller... Och någon jävla snorunge som knappt ens var 12 år, stod och bolmade cigg i högsta hugg med föräldrar omkring, hur fan tänker dom? Jag frågar du är väl ändå inte gammal nog att röka? Han mumlar något, så säger jag; du får i alla fall inte köpa ut själv. Då kallar ungsatan mig för HORA!
Då tänder jag på alla cylindrar som finns och gormar; vad sa du? han blev nog lite ställd och sa inget. Bäst för dig det, annars hade du fått äta upp det!
Folk som inte kan festa tillsammans ska inte göra det, blir bara fel.
Annars var kvällen ganska trevlig måste jag säga, bara det att jag hade jobbat natt och sovit 2 timmar på morgonen, sen iväg på nyårsmiddag hos mormor sen iväg på nyårsfestligheter med alkohol. hm, trött mazk!
Och ja, jag har ett jävla humör! :) Och det står jag för!
Men jag ber även om ursäkt ifall det gick till överdrift.
i natt gick strömmen, många gånger xD och vattnet. * inside joke *
Bakisdagar med Nina, Zara & Pidden är det bästa ♥ dock, för ovanlighetens skull är ingen av oss bakis :D Men vi myser med pizza, film och guuudis!! Och det är lovely!
Första filmen blev ;
Riktigt jävla kul :D bästa replikerna någonsin.
SEVÄRD!
Nästa film blir; Stepfather, Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0