Blev hjälplöst förälskat, Obeskrivligt tagen, Som om jag låg ner på marken och blev slagen

nu har jag några sånna låtar jag lyssnar MASSA på;

Cris Medina- What Are Words
Petter ft. Veronica Maggio - Längesen
Regina Spektor - Hero
Veronica Maggio - Kan inte säga nej
Kina Grannis - Fast Car

Kvällen har bestått av youtube klipp, som ni kanske sett i tidigare inlägg, sedan en lång runda med hundarna, tittat på Robin Williams - Weapons of selfdestruction ( it's awesome ) sen lite stockholm boogie på det! ♥

Hmpft, snutten är i Leksand, och har blivit hundbiten >_< ( till ingen nytta, borde inte åka iväg på sånt strunt :P ) Fast som tur är var det inte så farligt! ^^




delar med mig av denna bilden, för jag tyckerså väldans mycket om den!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0