i've got headache and bad luck...

sprängande huvudvärk atm. hmpft.
I alla fall, jag är ÄNTLIGEN klar med alla fotosessionerna jag skulle gjort! ^___^ Nu är det bara till att redigera det sista och det jobbigaste; välja ut vilka jag vill ha utskrivna. Tänkte mig typ två stycken ifrån varje session eller något sådant, åh det kommer bli svårt!
Måste ta tillfälle till akt att tacka alla fina modeller som ställt upp; Nina, Freja, Paula, Evelina & Alexandra ♥ 
Ni är guldvärda! Massa tack till er mina finingar!
Och tack tilll alla som jag fått material av!
Och alla som stöttat mig och peppat mig. Ni är underbara!
Wish me luck och kom gärna på Vernisagen på söndag nästa vecka på Växtverket! :D Mer info kommer sen!
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0