Random Hero

20 Juli 2011.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag menar det står i tidningen att han är död även hans vän är identifierad som Zachary Hartwell ( May he rest in peace ) . Om det skulle vara ett "skämt" så har det ju gått för långt, alldeles för långt. Men visst innerligt hoppas man ju på att det är ett skämt. Men det verkar ju inte så längre.

Jag kommer ihåg hur man väntade på att få se Viva La Bam & Jackass på MTV om kvällarna, och få se sina absoluta favorit Ryan " i'm almostDunn :D Haha, så mycket man har skrattat med den mannen. Och filmen Haggard, gosh i love it! En man som gett oss så många leenden, och han kommer fortsätta ge oss fler.

Rest In Peace Ryan, we love you!
You'll be missed ♥






Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket! :)



Vad roligt ditt "fotoprojekt" ser ut! :)

2011-06-23 @ 21:25:24
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0