The answer is home.

Bilderna kom igår ^-^ inte alls så illa, dock att det hade beskurit dem lite märkligt ;/ det har aldrig gjort så innan men jaja, gjort är gjort. Så illa blev det ändå inte :3

Var i bma med Karin igår och inhandlade lite ramar, nu behöver jag bara 3 till sen är det klart!

Utställningen är på söndag, och vernisagen börjar kl 18:00 på växtverket :>  be there ^__^
Det är Emilija och jag som ställer ut, hon har gjort tavlor och jag har gjort foton.

Dock ska jag skriva en liten presentation och sedan skriva lite om bilderna, ehu, vet inte alls vad jag ska skriva..
Men det kommer väl, förr eller senare.. Och idag ska jag ner till Växtverket och BLT ska också vara där, får se v ad de leder till :3




För övrigt; jag ser ut såhär now days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0