Bubbelin' style

Sitter och lyssnar på Hoffmaestro's Turné lista på spotify :> lite spoiler, men det gör inget.
ni hittar den här -> Hoffmaestro på turné 2011

Kan inte riktigt förstå att i morgon är det 1 vecka kvar tills man ska se dessa otroligt härliga människor igen. Fast denna gången kommer nog vara bäst, eftersom P, kom med i deras streetteam, och då fick han ta med sig en och det blev jag, ( snäll som han är ) så vi ska få träffa dem, antingen innan eller efter spelningen, det kommer vara awesome. Kommer säkert bli löjligt starstruck och inte få fram ett ord, eller så kommer jag babbla på som aldrig förr så att ingen annan får en syl i vädret. Haha! Men det återstår att se.

Jag tycker att "Chraarbetet" gått bra i alla fall, vi har slängt upp affischer här och där i Olofström, Jämshög och Sölvesborg :> Samt att jag skiver här och på facebook och tipsar folk i allmänhet ^^

Hoffmaestro - 1 April - Ronneby - Club Ron - 23:00 / insläpp 21:00


Detta blir då tredje gången jag ser dem live. Första gången var på Svedala sommarrock, där jag fick galet bra bilder. Kan bli så när man ger sig fan på att stå längst fram..
Andra gången var i Flen, när P och jag hälsade på hans syster Angelica och hennes familj :)  Och påtal om dem, tycker ni kan komma och hälsa på oss snart! ♥ Speciellt nu när det börjar bli varmare och solen skiner.
Får bara hoppas det underbara vädret håller i sig!



Bjuder på en gammal bild, men jag gillar denna skarpt, faktiskt.

Men vi hörs!
Och hoppas vi ses 1 april i Ronneby! ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, vi får verkligen försöka komma iväg och allra bästa blir ju så snart som möjligt tycker jag ! :D

2011-03-24 @ 21:29:55
URL: http://.tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0