One Take, Take One

Har inte fotograferat något vettigt på länge nu, det känns.
Har inte skrivit något vettigt heller.. Roligaste är ju att det bästa texterna kommer man på när man är som fullast -_-' Och man tänker, fyfan vad bra! detta måste jag komma ihåg! Jo tjena, det är ju troligt! Måste lära mig att skriva upp sånt..

Movits!'s nya skiva släppets idag! Ju mer jag lyssnar på det, ju mer gillar jag det. Fast jag håller fast vid att deras gamla album var mer dansvänligt.
Tycker verkligen att ni ska ta och lyssna lite grann :>

Hm, det verkar som jag  har fått praktikplats nu. Ska på möte på fredag, och utvecka det mera. Hoppas på det bästa. Dock vill jag hellre ha ett jobb, men jag får i alla fall något att göra :)



Vill även säga att Grattis på födelsedagen Angela



Ska även tillägga att jag saknar fröken scekic.
och våren är påväg, lovely!





Låt fantasin vara på riktigt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0