The week.

Veckan som gått har bestått av en hel del, men jag är segast på  att uppdatera och blogg.se har inte riktigt gillar mig :( Men här kommer det i alla fall, en uppdatering :>

Måndag, eftersom pidden var ledig så gick tog vi halenslingan med Karin, Laikka & Zaga :)





Trötta hundar :)



Sen lagade vi mat :> Omnom, så sjukt gott det blev.
Fläskfilé i ugnen med saklt och peppar, lingon, soya och grädde :) Potatisgratäng och sallad!

Tisdag;



Var i sölvesborg och gjorde lite reklam för HOFFMAESTRO's spelning i Ronneby, 1 April.  Kl. 23:00 på Club Ron.
BE THERE! ;)

Onsdag; relativt lugn dag :) fixade ved hos mormor & morfar, träffade Rasmus en sväng ^_^ sen simning.
Skämde ut mig rätt bra i omklädningsrummet. Karin slängde fram sina badkläder och sedan tittar hon lite konstigt på dom och lyfter det och skakar lite på dem, och jag frågar henne vad hon gör.. Och sen ser jag den! SPINDELN! Jag får ju såklart lite lätt panik och det enda jag kan säga är ; NASTY NASTY NASTY!!! och springer en bit bort och säger ta bort den!! Så då kommer en mamma och frågar vad det är för fel, och så säger jag det är en spindel, den är äcklig! Så hon plockar bort den åt mig :> haha! Jag är så töntig!

Torsdag; Idag då alltså, har varit och simmat med Karin ^^ Och har inte hunnit göra så mkt mer ännu, men jag ska ge mig på tvätten snart och sen i em ska jag nog träffa Pauliina ^^

Får se om jag uppdaterar mer sen ^^


Kommentarer
Postat av: keela

aaw, vad kul att höra:) kika på mina örhängen då, och räkna pärlorna så kan du inte göra fel :)

2011-03-17 @ 11:43:27
URL: http://keela.se
Postat av: Nina

Dumma spindel som skrämmer min Mäzi :(

Ser ut som att du har haft en mysig vecka iaf! :)

2011-03-17 @ 12:14:50
Postat av: Angelica

Blir lagom sugen på mat igen, fast det inte var längesen jag åt ! Hahah (:

2011-03-17 @ 13:21:24
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Angela

Haha ingenting mot vad jag skriker då när jag ser en spindel, jag hade sprungit ut från simhallen i ilande fart!!.. Tror jag kan se dom me på 20 meters avstånd!!

Haha

2011-03-17 @ 14:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0