utan dig kan jag inte leva mer, inte leva mer, kan jag inte leva mer.

När jag är som lyckligast, då kan jag bara le för mig själv och vara tacksam för vilka underbara människor det finns i mitt liv egentligen, vad skulle jag göra utan dessa guldkorn som förgyller så många av mina dystra dar?



När jag är med er så finns inga bekymmer, inga brister och inga fel.
Bara ren lycka. Skratt och troligen lite för mycket dricka, många gånger.
Jag skulle inte byta det mot något i denna värld.
Det är för vackert för att vara sant. Men det är min verklighet, och utan den skulle jag inte klara mig.
Åh, det finns så många fina ord jag hade kunnat beskriva denna underbara genemskap som vi har.
Men oavsett hur många ord jag än hade skrivit, så spelar det ingen roll.
Man måste uppleva det vi har. Känna, se, smaka och höra.
Det behövs inte mycket för att ni ska sätta ett leende på mina läppar.
Ni är det vackraste och mest dyrbara jag har.


tack, jag älskar er.






Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2011-03-03 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0