Urban Exploring

Nu är jag så där igen, som i en trans. Och just nu gäller det Urban Exploring :>
Åh, jag får lite lätt gåshud över hela kroppen när jag hittar bilder från sådana ställen, vill bara åka dit omedelbart!
Hittade lite bilder jag hade tänkt dela med mig av, det blir ett sånt kli i fingrarna för att få fotografera.
Synd bara att allt ligger en bit här ifrån :/ Men någon dag ska jag banne mig dit!

Sanatoriet i Broby;






Slakteriet i Alvesta;






Strumpfabriken i Knislinge;





Kvarnen ( det framgår dock inte vart det ligger, det enda man får reda på att det fann denna i deras resa genom småland/blekinge );





Bruket i Fridafors;







Finns självfallet fler ställen jag vill besöka, men det är lite knepigare när man inte vet vart det ligger men ja, alla bilderna är i alla fall lånade av; http://www.eternit.se/ in och titta, du lär inte ångra dig om du gillar sånt här vill säga, och om inget annat kanske du börjar gilla det ;)

finns även en annan sida som jag i princip kan bosätta mig där i flera timmar, och bara sitta och förundras!
http://www.jornmark.se/

Kommentarer
Postat av: Madde

Slakteriet i Alvesta är numera jämnat med marken.

2011-05-02 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0