You remember me, you remember us. It was magical when I felt your touch

Världen gick inte under. Eller ja, vad vet vi egentligen?
Oavsett lever vi :) Helgen har för övrigt varit ganska bra med trevliga människor.
Förfestade lite hemma hos mig innan vi drog ner till Holje Marknad, då fick vi spontan besök av Freja & Tutte :> ytterst trevligt! En stor del av helgen har jag spenderat i Mjölktältet, så mycket milkshakes har jag inte druckit på ett år X'D haha, blev nog en 8-9 stycken. Nomnom, Mestadels tog jag foton, men hoppade även in och skötte kassan lite och idag har jag gjorts ett gäng choklad milkshakes. Faktiskt väldigt roligt :) Inte alls så stressigt som jag trodde det skulle vara dock var det destå kladdigare med massa glass och sånt överallt :P haha. Men riktigt roligt, och tackar alla fina människor som jag träffat denna helgen :) Nu är jag ganska sleten i benen och ryggen, så ska inte göra mycket mer idag än att ta det lugnt med hjärtat.
Haha, måste säga det att fåren har ju varit på rymmen i helgen också. Alla 15 fåren låg på gårdsplanen när vi kom hem till Pidden igår. Haha, fast det gick väldigt enkelt att få in dem igen, då de gick självmant. Så nu är det ordnat så de bör inte kunna rymma mer :)
Det verkar för övrigt dra ihop sig till åska, massa mys! :D
Btw, tycker jag att alla mygg och knott kan dö! jag är uppäten :(
Well, vi hörs.
Puss & Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0