We'll be allright

Kvällen har bestått av att kolla på Our Lucky Charms på Grand Bio. Som Emil Ronnelin och Mattis Kotkamaa har filmat och redigerat, och även medverkat i ,  tillsammans med resten av Team ParkBänk. ( Lokala skejtare ) ^_^ Och den var hur AWESOME som helst. Good job! :D

I morgon blir det en fullspäckad dag! Min kära morfar fyller 78år ♥
Sedan blir det hem och måla sig och greja. Och troligtvis skrämma ihjäl busschaffören och alla andra på bussen, and then off to the halloween partey! :D Och sedan ska jag till ett halloweenparty till, samma kväll.. Jisses. Har ju lovat båda att komma så då löser man det så ^__^ Tycker det är sjukt roligt med Halloween, att man kan klä ut sig och sådär. Och självklart ska jag ju ge allt, ska det vara så ska det. BANNE MIG! :D
För övrigt är jag superdupermega taggad inför i morgon!


Oh well, nu sängen! (:

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: jag har tänkt göra det när jag köpt min nya kamera som kan filma! :)

2011-11-05 @ 14:45:34
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0