C S I and stuff.

Idag började den nya säsongen av CSI; Las Vegas. Och ny skådis - Ted Danson m som varit med i SKÅL! Vet inte om jag är helt övertygad om det hela, men jaja.. Återstår och se, om jag gillar det eller inte..




Uppdaterar senare om det här..

i fredags råkade jag ut för en liten olycka, öppnade kylskåpet och och skulle ta ut något och böjde mig ner lite grann, då kommer det en halvliters aluminiumburk farandes rätt i huvudet. Det gjorde en aningen ont, men orkade inte bry mig mer om det.. Fast på kvällen blev det värre, huvudvärken satt i hela dagen, blev riktigt illamående på kvällen, och kräkte. Pidden var snäll nog att köra in mig till Akuten, blev väl omhändetagen, speciellt på röntgen, så söta damer där. Hade ingen blödning men troligen en liten hjärnskakning, och läkaren sa att jag kunde må "skit" i några dagar fram över.. Och ja, just nu gör huvudet galet ont :( Men det går väl över förr eller senare :)

Var i "skolan" idag, det där som AF ( arbetsförmedlingen ) bestämt att jag ska gå på, men tur nog går Karin där också så det blir roligare. Och just idag var det faktiskt riktigt roligt. En kille med många titlar; stå upp komiker, skådis och massa annat... Han pratade om Social Kompetens och det var väldigt intressant och roligt att lyssna på. Fredrik Ekdala heter han btw, från Krtistianstad. Vi skulle troligen träffa honnom fler ggr.. :)

Oh well, nu har jag bara kladdat en massa här, ska fortsätta kolla på CSI.

Pusshej så länge!

Kommentarer
Postat av: Amanda- 20 år och bebis i magen!

vilken fin blogg du har! :)

2011-10-31 @ 23:34:21
URL: http://dearmandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0