Adrenalinkick delux.

åhå, igår var jag och min fina vän Angela, på fotoutflykt :3
vi åkte till Fridafors och skulle titta på Bruket som är där, men såklart kom vi inte in där men hittade massa annat roligt där och jag tänkte dela med mig lite av det. Ska nog dit fler gånger och fota lite modell bilder, ska bli spännande! ^_^
Fick en sådan adrenalin kick, när jag jag gick runt där, jag kände verkligen hur hjärtat slog, hårt. Sån härlig känsla. Dock märkte jag även hur trött jag blir sen när det har lagt sig. Jag blir totalt utmattad. Men det är ändå en ganska skön känsla.






fanns ett litet gult hus mitt emot bruket som vi tittade in i, och då såg det ut såhär, och massa lådor med grejer.

























Det får räcka. Som sagt tänkte fota lite modell bilder där och har ett par modeller in mind ^_^ hoppas dem vill bara.

Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag intervjuas av BLT, kan bli spännande. Ang, min utställning.

Pusshej så länge.




Kommentarer
Postat av: Bizzniz Fashion

Spännande miljöbilder. Din framtid är ju helt klart utstakad "FOTOGRAF"

Puss & kram

Din kompis Ralph.

2011-09-07 @ 11:53:14
URL: http://www.bizzniz.nu
Postat av: rebecca

dit måste jag.

2011-09-07 @ 12:57:48
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-07 @ 18:07:13
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0