Hopelessly sensitive

Herregud, tittar på Glee och gråter som ett spädbarn.
Kollade på detta klippet och bara brast i tårar, jag är verkligen super känslig. Jag gråter för allt och inget. Efter jag såg detta, så fortsatte jag gråta tills avsnittets slut.

Det är väl positivt att jag kan uttrycka mig så lätt i känslor men det är alltid så uppskattat av mig.
Men ja, det är bara sån jag är! Som min andre hälft skulle säga :) ♥




Har ni inte sett Glee, så gör det. Det är så bra och så lärorikt!
Åh! Längtar tills säsong två kommer ut nästa vecka! :3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack söta du för din kommentar!! :)

2011-10-04 @ 19:39:28
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0