<3

Idag har jag träffat finaste Molly, hon bjöd på te och blåbärspaj :3
Det blev en promenix med hennes hund Gibson och en massa prat. Väldigt trevligt, vi ses väldigt sällan, men det ska det bli ändring på när jag kommer hem :D
 
 
När jag kom hem hade bästaste mami fixat tacos till oss, smarrigt! Sen blev det Criminal Minds-mys as always på torsdagar. Åh man fick se lite av en teaser från nästa vecka, och såklart då befinner jag mig utomlands så jag missar det, attans! :P
 
 
Men till dagens höjdpunkt; Fick ett långt, mycket fint meddelande från en vän. Som gjorde hela min dag, det värmde otroligt mycket. Tänker inte dela med mig av hela meddelandet, då det är väldigt personligt.
Men en riktigt fin del i slutet tänker jag dela med mig av;


" Så tusen tack för att du är du och finns för mig,
och är det något, som hoppas jag att jag även kan finnas för dig.
Thanks for being you. ♥"
 
Så otroligt fint, det är sånt som värmer i själen :) Jag blir glad av att göra andra människor glada, och nu gjorde hon mig obeskrivligt glad. Finns inga ord som kan beskriva hur rörd jag faktiskt blev av detta meddelande, måste säga att jag skrattade en hel del med, men det är för att jag uttrycker mig ganska dumt ibland, vilket tydligen roar andra ;) haha. Det är fantastiskt hur människor i ens omgivning kan göra så mycket med ord, som går rakt in i hjärtat.

Sara, you made my day♥ thank you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0