BAM!

Nu är det fixat, träffade Anne idag. Fick mina biljetter och så gott som all information.
Lämnar landet lagom på tisdagen den 18:e december och återkommer till Sverige igen söndagen den 3:e mars, it's going to be awesome. Är galet peppad, dock är jag sämst i södra sverige på att packa -_- så vi får väl se när jag lyckas göra det. Någon där ute som är bra på att packa resväskor, får gärna ge mig tips och sådär. På fullaste allvar, jag är såå dålig på att packa, när Pauliina och jag skulle åka ifrån Cypern i somras så var jag ganska nöjd med min packning, men nej. Då slänger vi ut allt från resväskan så packar Pauliina snällt om allt, bättre så att allt får plats ^___^
 
 
Letade upp lite bilder på hotellet jag ska jobba på, så tänkte bjuda på dem.
 




 
bilderna är ifrån; Rie Buena Vista
 
Hoppas på att jag ska ha bättre internet uppkoppling på Teneriffa än på Cypern. Vill ju kunna använda Skype och sådär :3
 
Oh well, bara en lite update.
I morgon ska jag träffa finaste Molly ♥
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Assssså, detta är INTE okej!! ;)

2012-12-12 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0