cold nights in december.

Nuuuuu är det banne mig inte långt kvar till Teneriffa, holy crap.
packa kanske, och möjligen göra en lista denna gången?

Anyways, update.

Julius dop var jättefint, var härligt att träffa dessa fina människorna igen.
 
Julius Hans Jönsson, om jag inte minns fel :)

Blev inte så värst med bilder, är lite ringrostig får jag väl säga.. Men nu när vi fått snö, då jävlar ska det fotas minsann! Var på Julskyltningen i min kära lilla by tillsammans med Pauliina, tog faktiskt några bilder som blev helt okej, så jag har nog inte tappat det helt, på Teneriffa får jag förhoppningsvis massa att fota..
 
 
 
 
Väldigt mysigt juldekorerat av kommunen i år, riktigt lyckat.
Har även bestämt med Nina att vi ska fota någon dag snart nu när det är så vackert med snö :) Ser fram emot det ^__^ Yes, men det var väl allt för tillfället.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Kling | KlingMediaPhoto

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack så hjärtligt! :)
knottyphoto.blogg.se

2012-12-05 @ 16:32:58
URL: http://klingmediaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0