don't do the crime, if you can't do the time.

Mina känslor är blandade i en grå sörja, som någon hällt upp i ett martiniglas med en sockerkant.
Känns som om jag inte får någon ordning på det, fast det klart.. Det får man väl sällan.. Man vill ha det, fast ändå inte. Man vill inte ha det men ändå ska det finnas där.. Känslor rör till en hel del saker, men hur vet man att dem är äkta? Så man inte bara inbillar sig? Jag trodde jag visste, men jag är inte så säker längre.. Oh well..



En liten update om mitt liv i Spanien, det går bra. Simskolan rullar på, har även hoppat in i Bamseklubben lite grann :) Idag har vi bara en lektion så det blir nog en rätt lugn dag. Kanske hänga vid poolen, och försöka göra något åt den hemska baddräkts-brännan.. Eller på med lurarna och rasta kameran lite grann, har fotat lite grann men det ska helt klart bli mer :) Tänkte bjuda på något litet jag tog härom dagen. Det mesta blir upplagt på Instagram; knottyphoto - ifall ni är intresserad av att se vad som händer i mitt liv lite mer ingående. Då jag är för lat för att starta datorn, vilket jag faktiskt gjort nu. Det är ju väldigt nimt att använda telefonen då vi har WIFI :) Men skärpning på det. 
 
 
 
 
Igår fick jag prata med mina fina, systerliten & sara! ♥ blev alldeles glad i själen.
Dem festade lite grann, så det kändes nästan som om att man var där ;D haha. Saknar er!
 
 
Nu ska jag nog sätta mig på balkongen med Mia Skäringers bok, Avig Maria. 
Har kommit en bit, och så fantastisk denna kvinna är. Och vacker. Herregud. 
En del av sakerna hon skriver går rätt in i hjärtat på en, då det är precis som om det vore mina egna tankar och känslor. Vilken kvinna! 


För övrigt, väldigt onödig fakta.. Så har vi lite myror i lägenheten, och just nu har jag en liten myra som kör maraton över datorskärmen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0