I don´t need to cross the seven seas I don´t need to write a masterpiece.



Nu sitter jag här, lite småförkyld och har resfeber. Har inte börjat packa ännu, MEN jag har gjort en lista i alla fall.
Sen återstår det ju och se ifall jag ens får med mig det som står på listan.

Jag såg precis det allra sista så mycket bättre avsnittet, ruskigt så bra det är.
Älskar sammarbetet mellan Miss Li & Magnus Uggla - My heart goes boom och Darin & Maja Ivarsson - Nobody knows. Så förbannat bra. Och ja, jag ska erkänna.. Jag är nog minsann lite Darinsexuell, grabben kan ju det där.

Helgen gick nog snabbare än väntat.
Nattjobb mellan fredag/lördag, gick väldans bra. Sov dock inte speciellt mycket när jag kom hem på lördag morgonen -  3,5 h. Och efter det blev det Julbord på Ikea med pappa, jessica & systerliten. Mycket trevligt :) Sedan var det hög tid för festligheter. Kvällen var väldans trevlig med massa fint, både nytt och gammalt folk. Vilket inte alls satt fel. Men kan ju säga att en Meridiana som inte varken sovit eller ätit tillräckligt fnittrar en hel massa när hon fått alkohol i kroppen, samt så ramlar hon in i element och får ett fint blåmärke på knät. Oh well, om man bortser från lite småsaker så var det en riktigt bra kväll :)
 
Och ett tu tre så var det söndag, i natt är den sista "hela" natten i Sverige. I morgon ska jag träffa mina älskade morföräldrar, åh vad jag kommer sakna dem ♥ Packa som en tok, åka till sibbarp för att tillbringa den sista kvällen med pappa & familj. Och sedan Tidagen den 18:e december lyfter flyget från Växjö kl 07:00. Ska bli riktigt spännande :)
 
 
Vill tacka samtliga för en trevlig helg. Får se om jag skriver något mer i morgon, då resfebern lär vara högre än någonsin. Nej, nu ska jag gå och ta igen lite sömn tror jag.


Puss [ bjussar för övrigt på en bild från i somras när jag på Cypern.
 
 

Kommentarer
Postat av: Penny

Darinsexuell! Haha, alltså du är FÖR bra. <3

2012-12-22 @ 12:25:23
URL: http://cherryprophecy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0