Dear Jamie this envelope will represent my heart I'll seal it, send it off and wish it luck with its depart.

Well, Alla hjärtans dag i morgon, det har väl ingen gått miste om..
Jag satt och funderade lite för mig själv, man behöver ju inte köpa massa presenter och sånt ( om man nu inte gillar sånna grejer ) Men personligen tycker jag det är finare när man ex; lagar mat till den man tycker om ( eller varför inte tillsammans ), skriver en sockersöt lapp, skickar ett sms där det står något fint, ringer, eller bara visar på något sätt att du betyder något för mig, jag tycker om dig. Jag menar så lite kan gör otroligt mycket, ni anar inte.

Bara ett litet tecken på att någon uppskattar mig, ser mig och bryr sig om mig.
Det är guldvärt.

och jag menar självklart inte att ni enbart ska visa uppskattning just i morgon ( 14/2 )... Visa det lite då och då, sådant kan förgylla ens dag. Genom att bekräfta en annan människa ger du dem ett leende och förhoppningsvis en känsla som får dem att må bra hela dagen lång.


Så i morgon vill jag att ni ska gå och göra alla människor ni tycker om glada! :3 Och självklart så hoppas jag att någon gör just dig glad!




Jag vill bara säga att du är bra, så förbannat bra. Tack för att du finns och är just den du är.
Jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär :) Puss.




Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I've missed you quite terribly
."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.
- HelloGoodbye - Here ( In your arms ) ♥





Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag ska ut och äta med min sambo ikväll på vår favoritkvarterskrog. Vi går dit en gång i månaden, så varför inte på alla hjärtans dag? :) Vad gör du då?

2012-02-14 @ 12:04:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0