:)

Jag överväger att börja göra små videos (: Alltså inte direkt videoblogga, och tala om vad jag har gjort och sådär.
Utan mer, berätta lite om hur jag ser på det hela, och vad jag tycker om saker. Och så funderarar jag på att göra videoklipp till människor, specifika människor och människor i allmänhet ^_^ Får fundera lite på det hela hur jag ska lägga upp det osv. Men vad tror ni?

Jag vill göra människor glada, och tala om för dem att dem är så förbannat bra och fina! ♥
Boosta folk. Känner det att jag har själv blivit så positiv de senaste halv året så jag vill spria det. Visst får man vara ledsen och arg mm, jag tror det är hälsosamt. Men jag tycker människor överlag borde bli lite gladare.

Jag ska försöka göra detta i alla fall. Wish me luck peeps! ^__^

Kommentarer
Postat av: Molly

You go girl! Vilken bra idé! PEPPA PEPPA PEPPA! <3

2012-01-08 @ 20:30:52
URL: http://mollysssmith.blogspot.com
Postat av: Molly

You go girl! Vilken bra idé! PEPPA PEPPA PEPPA! <3

2012-01-08 @ 20:33:46
URL: http://mollysssmith.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0