......

har egentligen ingenting och säga, tråkigt nog.
dock får jag skärpa mig och ta mer bilder :) banne mig, jag får ju inte tappa min gnista.
idag har jag fixat och trixat med ett framtida fotoprojekt, måste bara komma underfund med vilkem modell man ska ha, jag har... 2 stycken tjejer som jag kan tänka mig, dock kan jag inte bestämma vem som skulle vara bäst, får fundera ordentligt och sedan självklart fråga om hon är intresserad ( meeeen det tror jag ^^ )
projektet ska bara finputsas och målas sen är det nog så gott som färdigt, det är egentligen bara en accesoar till själva fotograferingen men även huvudsaken :) håll tummarna för att det blir kalasbra.


för övrigt så har mitt vänster ben haft ett sammarbete med min rygg idag och dem har bara arbetat emot mig, så har haft väldans ont idag, men det gör inte lika ont längre, får smörja med liniment och linda om och hoppas på det bästa.

För övrigt var jag och simmade länge och väl med min fina evelina igår, och det var väldigt trevligt.
tack för att du finns sötnos :* känns så skönt att man kan prata med henne om ALLT även om vi inte ses så ofta. ♥


Nehej, har väl inget mer och säga egenligen. Förhoppningsvis knäpper jag några bilder så jag har något att slänga upp här :)

För övrigt så har jag tokfastnat för låten; Somebody That I Used To Know, speciellt den versionen där det är 5 pers på en gitarr :D videoklippet finns några inlägg nedanför :)



Kommentarer
Postat av: Rania

Sv: Ja, mitt hår, bästa investeringen jag gjort på läääänge! varför gick det inte bra med dina dreads? :( tråkigt!



åh, tack - vad glad jag blir av att höra det! :D

2012-01-18 @ 15:43:47
URL: http://raniamaria.eu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0