<3 Herr & Fru

I fredags åkte man till Karlshamn, och sedan vidare till Kalmar.
Runt 19 tiden anlände Ellinor, Tage, Tobbe och jag till Ljungnäsvillan, ca 2 mil utanför kalmar :)
väldigt mysigt ställe, måste jag säga. Det kändes så rätt.

Lördag, då var det dags för bröllop! :D
Ellinor och jag steg upp tidigare för att möta Bella inne i stan och vara med en stund när hon gjorde sig ordning i håret, och så känslig som jag är så börjar jag NÄSTAN gråta där. Fast jag lyckades hålla mig! :D
Tillbaka till Ljungnäsvillan och göra sig i ordning, och iväg till Slottet! :)
Åh så fint det var i kyrkan, och likaså där började jag sågråta INNAN Bella ens kommit in, men jag och Ellinor fick se en liten tjuvkik på henne innan hon gick in i kyrkan, och oj så vacker hon var! herre jävlar!

I kyrkan var jag nog en av dem som grät mest, jisses.
Men både Tim & Bella var så otroligt fina, kunde inte låta bli.



Efter bröllopet blev det fotografering i Slotts Parken, hoppas brudparet blir nöjda :3
Sen fick man åka med i fin bilen tillbaka till Villan, och där var det fest hela natten! :)
Så fruktansvärt roligt var det! Men vid 04:00 var man en aningen sliten, och dagen efter ska vi inte prata om. Haha!


Men helgen vart lyckad, och återigen GRATTIS TILL HERR & FRU JÖNSSON! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0