<3

Ge mig vingar - Timmie Birkner
De berättar sagor ingen hört förut.
Jag brukar fråga mig själv; "när ska livet ta slut?"
Jag är hemsökt av en demon i min garderob,
jag står kvar där som ett fån.

Jag är för trött för att sova, för pigg för att va' vaken.
För full för och gå, för hög för och kunna tänka klart.
För korkad för att orka med dig, för döv för att höra.

Ge mig vingar.
Jag vill flyga till ett annat land
Ge mig vingar.
Jag vill bara ta dig i famn.

Ringde igår men du var inte där.
Fyfan vad jag hatar att vara kär.
Skickat brev till dig men du har inte svarat än ( Felicias version; Skicka brev men du har inte svarat än )
Och jag som trodde du var min änglavän.

Ge mig vingar.
Jag vill flyga till ett annat land.
Ge mig vingar.
Jag vill bara ta dig i famn.

En sorglig historia om den där mannen som dog
jag var på hans begravning för några år sen det var ingen som förstod.
Ja, jag älskade honom, han var min egen bror.
Det enda jag ser i mina drömmar är honom och blod.

Ge mig vingar.
Jag vill flyga till ett annat land.
Ge mig vingar
Jag vill bara ta dig i famn.


Timmie Birkner – Ge mig vingar <- spotify.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ja de är så otroligt snygga och bekväma att gå i! Men de är så grymt höga :)

2012-10-23 @ 22:06:46
URL: http://julielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0