take me there.

Jag har hamnat i något slags vakuum.
Jag har förlagt och glömt vad som är bra med mig.
Ibland känns det som om det kunde kvittat om jag klev upp ur sängen, finns inte plats för mig och mina känslor idag heller. Vill ha en plats dit jag kan fly i skydd av mörkret. 
Har en längtan av något men kan inte sätta fingret på det. Vilken känsla som helst går bra vid det här laget.
Bara jag får utlopp för den, känna den fullt ut oavsett vilken det är.
 
 
jag vill känna ny luft i mina lungor, vara hög på livet.
dansa och le som om det inte finns någon morgondag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Knätrollkarlen

"jag vill känna ny luft i mina lungor, vara hög på livet. dansa och le som om det inte finns någon morgondag"

Jag med <3

2012-10-02 @ 01:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0