" är du förvirrad för att du är gammal? "

You gotta love kids. Hells yeah. Haha, när man är simskolelärare får man höra så mycket roligt bland annat detta.. 

Nu har jag fått min destination för sommaren, och det blev Mallorca. Och då blir det en sommar med Christine och det kommer bli förträffligt tror jag :) 
 
En update om hur jag har det här, så rackarns bra. Teamet är helt fantastiskt, ortroligt fina människor jag år nöjet att jobba med varje dag ♥ 
 
För övrigt så var jag med Amanda, Christine, Erik & Linda på Loropark för lite sen, ytterst spännande att se späckhuggar, delfin och sjölejonshowerna. Så otroligt majestätiska djur.
 
 
 
 
 
 
Lite bilder där ifrån :) 
Igår var jag för övrigt ledig och då blev det shopping med Christine och Lisa, riktigt trevligt. 
Åt sushi, och det satt ju inte hel någonstans minsann. Men inget slår sushin på Cypern vill jag lova. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0