10 days of work.

Ja, det har hänt lite saker sen sist jag skrev.
Är inte i vilshult längre, dock saknar jag mina vildningar och huset lite. 
Jag har jobbat ganska mycket nu sista tiden, och från klockan 16 idag höll jag helg, väl behövt vill jag lova.
Trivs på sommarjobbet men ibland måste man vara lite ledig, man blir lite slö i pannan till och från...
Har varit lite på Östersjöfestivalen, såg den fantastiska Veronica Maggio, åh så bra hon är! 
Vi sprang på henne på vägen hem också och hon var snäll och ställde upp på bild, dock hann jag inte ställa mig som jag ville men what ever :') Veronica är söt i alla fall :>
bjuder på den hemska bilden på mig -_-' och söta fröken maggio.
systerliten poserade också med veronica.
innan dess hade vi sprungit på denna krabaten
Ja, ni som inte vem vem han är så äre Gurkan ifrån Big Brother..
Pusshejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0